Zaplo

opinie, kontakt, informacje

chwilówka od ręki
zaplo.pl logo
5 (100%) 1 ocen
Chwilówka od ręki!
Dokładna nazwa firmy: Zaplo sp. z o.o.
Siedziba firmy: Żwirki i Wigury 16C, Warszawa
E-mail: kontakt@zaplo.pl
WWW: www.zaplo.pl
Telefon kontaktowy: 221 333 888
Godziny pracy: Pon.- Pt.: 8:00 - 22:00
Sob. - Ndz.: 8:00 - 20:00

NIP: 521-366-08-75
REGON: 146952871
KRS: 0000483782

Zaplo to część Grupy Kapitałowej 4finance Group, właściciela różnych marek pożyczkowych na całym świecie. Obecnie 4finance Group działa w 17 krajach i udzieliło już ponad 11 milionów pożyczek. W odróżnieniu od wielu pozabankowych firm pożyczkowych, Zaplo oferuje swoim klientom pożyczki w średnich i wyższych kwotach z długim, nawet kilkuletnim okresem spłaty.

Jak wygląda pożyczka w Zaplo?

Zaplo udziela przede wszystkim pożyczek ratalnych w kwotach od 1000 do 10 000 złotych na okres spłaty wynoszący nawet 36 miesięcy. Maksymalna liczba rat rozkłada się w następujący sposób:

  • 1000 zł – od 3 do 3 miesięcy
  • 2000 zł 10 000 złotych – od 3 do 24 miesięcy

Ciekawy jest kalkulator pożyczkowy dostępny na stronie zaplo.pl, na którym nie ustawia się liczby rat, a wysokość miesięcznej raty, którą klient jest w stanie spłacić.

Poza tym, Zaplo przygotowało promocję dla klientów zaciągających pożyczkę ratalną na okres przynajmniej 6 miesięcy. W przypadku terminowej spłaty rat, Zaplo dokona wypłaty dodatkowych pieniędzy na konto klienta co 6 miesięcy:

  • 100 złotych dla kwoty 5000
  • 200 złotych dla kwoty od 5100 do 9900 złotych
  • 250 złotych dla kwoty 10 000 złotych

Pożyczkę w Zaplo może zaciągnąć każdy, kto:

  • ma nie mniej niż 21 i nie więcej niż 70 lat
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych
  • jest konsumentem – Zaplo nie udziela pożyczek na działalność gospodarczą lub firmę
  • jest obywatelem polskim i na stałe zamieszkuje w Polsce
  • legitymuje się ważnym dowodem osobistym
  • posiada zdolność do spłaty zobowiązań
  • posiada zdolność kredytową i nie figuruje w rejestrze dłużników
  • nie ma już zaciągniętej pożyczki w Zaplo
  • ma aktywny numer telefonu i adres e-mail
  • założył konto na stronie zaplo.pl

Czy Zaplo sprawdza BIK, KRD, BIG i ERIF?

Tak. To podstawowa procedura weryfikacyjna w Zaplo, a figurowanie w którejś z powyższych baz może spowodować odmowę udzielenia pożyczki.

Jakie dokumenty są potrzebne?

Potrzebny będzie tylko dowód osobisty wydany przez polskie organy administracyjne. Nie potrzeba zaświadczenia o dochodach, ale należy podać takie informacje we wniosku.

Jak wygląda proces ubiegania się o pożyczkę w Zaplo?

Proces pożyczkowy zawiera się w następujących etapach:

  • REJESTRACJA I WNIOSEK. Kwotę i liczbę rat można ustalić na kalkulatorze pożyczkowym na stronie głównej zaplo.pl. Na tym kalkulatorze można samodzielnie ustawić wysokość miesięcznej raty, pokaże on także koszty pożyczki. Po kliknięciu przycisku „chcę pożyczkę”, strona przekierowuje do wniosku online, w którym należy podać dane osobowe, adresowe i dotyczące zatrudnienia.
  • WERYFIKACJA. Po wypełnieniu wniosku klient zobowiązany jest dokonać weryfikacji swojej tożsamości i danych bankowych za pomocą szybkiej i bezpiecznej aplikacji Instantor. Można skorzystać również z tradycyjnego przelewu weryfikacyjnego w wysokości 1 grosza, lub też użyć system ekspresowych płatności Blue Cash (wtedy opłata wynosi 1 złoty).
  • DECYZJA. Po weryfikacji wniosku i ocenieniu zdolności kredytowej klienta, Zaplo poinformuje o tym mailowo lub przez SMS.
  • WYPŁATA PIENIĘDZY. Zostanie ona wykonana na konto użyte do weryfikacji.

Kolejną pożyczkę można zaciągnąć poprzez swój profil klienta na zaplo.pl, bez konieczności ponownego dokonywania weryfikacji (o ile nie zmienił się numer rachunku bankowego klienta).

Czy mogę zaciągnąć pożyczkę bez gwaranta?

Tak. Zaplo nie wymaga żadnej formy gwarancji.

Czy muszę zrobić przelew weryfikacyjny?

Nie. Zaplo korzysta z usług zewnętrznej, bezpiecznej aplikacji Instantor, do której należy zalogować się za pomocą swojego loginu i hasła do konta bankowego. Ważne jest tylko to, by logować się ze swojego osobistego, indywidualnego konta – konta współdzielone lub firmowe nie będą akceptowane i spowodują odrzucenie wniosku.

Jak szybko otrzymam pieniądze?

Ocena wniosku o pożyczkę i decyzja są wydawane jeszcze tego samego dnia, w którym złożyło się wniosek – o ile jest to dzień roboczy. Składając wniosek w niedzielę i dzień świąteczny, należy liczyć się z tym, że zostanie on rozpatrzony następnego dnia roboczego w godzinach porannych. Jednorazowa decyzja nie powinna zająć więcej niż 15 minut. Po jej podjęciu, pieniądze zostaną wysłane natychmiastowo.

Przelew zostanie zaksięgowany na koncie klienta w ciągu kilku minut, jeśli posiada on konto w jednym z następujących banków: Alior Bank, Getin Bank, mBank, Mileniu, PKO. W pozostałych przypadkach przelew powinien dotrzeć nie później niż następnego dnia roboczego.

Czy mam prawo odstąpienia od umowy?

Tak. Z tego prawa można skorzystać w ciągu 14 dni od podpisania umowy bez podawania przyczyny. Całą kwotę pożyczki trzeba wtedy oddać w ciągu 30 dni.

Jakie są koszty pożyczki w Zaplo?

Na całkowity koszt pożyczki w Zaplo składają się odsetki stałe (10%) oraz prowizja zależna od wysokości pożyczki i liczby rat. Ewentualne koszt klient poniesie za przesunięcie terminu spłaty rat oraz za nieterminową spłatę.

Reprezentatywny koszt pożyczki:

  • 5000/ 24 raty – 4787,28 złotych
  • 7000/ 24 raty – 6702,24 złote
  • 10 000 zł/ 36 rat – 11 616,12 złotych

Czy możliwa jest spłata przedterminowa?

Oczywiście. Pożyczkobiorca ma prawo spłacić całość lub część pożyczki w dowolnym momencie. Odsetki i prowizja zostaną wtedy policzone tylko za rzeczywisty okres pożyczki.

Czy mogę przedłużyć termin spłaty w Zaplo?

Tak. Zaplo nazywa to „wakacjami pożyczkowymi”, czyli możliwością przesunięcia terminu spłaty i jeden miesiąc. Wszystko zależy jednak od tego, jaką decyzję podejmie Zaplo i czy będzie ona dostępna dla klienta. Przed skorzystaniem z „wakacji” należy jednak przelać kwotę należną za przesunięcie spłaty.

Co, jeśli nie spłacę pożyczki?

Jeżeli klient nie będzie spłacał rat zgodnie z harmonogramem spłaty, Zaplo w pierwszej kolejności ma prawo do wysyłania monitów telefonicznie, mailowo i listownie, a także do naliczania odsetek karnych w wysokości 14%. Jeżeli klient uporczywie nie będzie reagował na wezwania i nie płacił, Zaplo może przekazać dług firmie windykacyjnej lub przekazać sprawę do sądu i komornika, który obciąży klienta kosztami postępowania. Niepłacący klient zostanie również zgłoszony do odpowiednich rejestrów gospodarczych.