POLOżyczka

Dokładna nazwa firmy: SOLVEN Finance Sp. z o.o.
Siedziba firmy: Al. Wojska Polskiego 62, Szczecin
E-mail: [email protected]
Telefon kontaktowy: 222 302 302
NIP: 8522619866
REGON: 364187350
KRS: 0000610849

POLOżyczka to polska firma z siedzibą w Szczecinie, która należy w całości do SOLVEN Finance, będącej pod 100% polskim kapitałem. Specjalizuje się głównie w udzielaniu pożyczek krótkoterminowych, zwanych chwilówkami. Chociaż nie jest jeszcze w stanie rywalizować z większymi firmami pożyczkowymi, zdobywa już lojalnych klientów dzięki swojej szybkości działania oraz przejrzystym i prostym zasadom.

Jak wygląda proces otrzymywania pożyczki w POLOżyczka?

Firma POLOżyczka oferuje dwie główne oferty dla różnych grup klientów:

PIERWSZA POŻYCZKA ZA DARMO. Nowi klienci mogą pożyczyć od 300 do 2500 złotych bez oprocentowania i prowizji. Pożyczka udzielana jest na okres 15 lub 30 dni.

KOLEJNA POŻYCZKA. Klienci, którzy już wcześniej korzystali z usług POLOżyczki, mogą pożyczyć nawet do 8000 złotych na okres 15 lub 30 dni. Wnioskowanie o kolejną pożyczkę możliwe jest dopiero po spłacie poprzedniej.

Aby ubiegać się o pożyczkę, osoba musi spełniać następujące warunki:

  • Mieć pełną zdolność do czynności prawnych, bez ograniczeń np. z powodu częściowego ubezwłasnowolnienia.
  • Być osobą fizyczną, nie jest możliwe udzielanie pożyczek na działalność gospodarczą lub zawodową.
  • Być obywatelem polskim i na stałe zamieszkiwać w Polsce.
  • Posiadać ważny dowód osobisty.
  • Mieć co najmniej 18 lat, bez górnej granicy wieku.
  • Założyć profil na stronie polozyczka.pl.
  • Posiadać zdolność kredytową.
  • Nie mieć żadnych zaległości finansowych w POLOżyczka.
  • Mieć aktywny numer telefonu i adres e-mail.

Czy POLOżyczka sprawdza BIK, KRD, BIG i ERIF?


Tak, POLOżyczka przeprowadza weryfikację klienta w bazach KRD, KBIG oraz w Platformie Wymiany Informacji Pożyczkowej Credit Check. Informuje o tym klientów każdorazowo podczas składania wniosku.

Jakie dokumenty są potrzebne?
Aby ubiegać się o pożyczkę, wystarczy jedynie ważny dowód osobisty, którego numer należy podać we wniosku. Nie są wymagane żadne dodatkowe dokumenty potwierdzające zatrudnienie, ale takie informacje trzeba podać we wniosku. Ważne jest, aby podawać prawdziwe dane, gdyż za podanie nieprawdziwych informacji klient może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej.

Jak wygląda proces wnioskowania o pożyczkę w POLOżyczka?

Procedura wnioskowania o pożyczkę w POLOżyczka obejmuje następujące kroki:

  • REJESTRACJA. Na stronie głównej polozyczka.pl suwak pozwoli ustalić kwotę i termin spłaty, a także pokaże koszty wybranej pożyczki. Następnie należy kliknąć przycisk „Weź pożyczkę” i wypełnić formularz rejestracyjny.
  • WNIOSEK I WERYFIKACJA. Klient otrzyma SMS z specjalnym kodem, który należy wpisać we wniosku. Wnioskodawca musi podać dane takie jak numer dowodu, adres, źródło dochodu, NIP pracodawcy, itp. W trakcie składania wniosku POLOżyczka przekieruje klienta do zewnętrznej aplikacji, w której podaje się dane bankowe – login i hasło. Po chwili pojawi się wypełniony wniosek, który należy zatwierdzić.
  • DECYZJA. Weryfikacja wniosku zajmie około kilkunastu minut, po czym klient zostanie poinformowany o decyzji POLOżyczki poprzez SMS lub e-mail.
  • WYPŁATA PIENIĘDZY. Pożyczka jest wypłacana na konto bankowe, które zostało użyte do weryfikacji w aplikacji. Nie trzeba podawać numeru konta we wniosku.

Klienci, którzy już wcześniej korzystali z pożyczki, mogą zaciągnąć kolejną poprzez swój profil na stronie polozyczka.pl.

Czy w Polożyczka mogę otrzymać pożyczkę bez gwaranta?

Tak, POLOżyczka nie wymaga poręczenia. Ponadto, firma ta nie oferuje żadnych innych pożyczek dla osób z poręczycielem.

Czy w Polożyczka muszę zrobić przelew weryfikacyjny?

Nie. POLOżyczka korzysta z zewnętrznej, bezpiecznej aplikacji, która po wprowadzeniu danych bankowych sama pobiera informacje o koncie – ale jedynie numer konta i dane właściciela, nigdy nie zapamiętuje hasła i loginu! Ważne jest, aby logować się tam za pomocą osobistego i indywidualnego konta.

Jak szybko otrzymam pieniądze w Polożyczka?

Procedura weryfikacyjna trwa kilkanaście minut, o ile wniosek nie został złożony w dniu wolnym od pracy. W takim przypadku decyzja zostanie podjęta w następnym dniu roboczym.

POLOżyczka korzysta z usług expresowych przelewów, dlatego pieniądze powinny być dostępne na koncie w ciągu kilkunastu minut. Jeśli jednak bank klienta nie obsługuje takich przelewów, pieniądze wpłyną zgodnie z harmonogramem sesji bankowych, najpóźniej następnego dnia roboczego.

Czy w Polożyczka mogę odstąpić od umowy?

Tak. Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia, bez konieczności podawania przyczyny.

Jakie są koszty pożyczki w Polożyczka?

Pierwsza pożyczka do 2500 złotych jest darmowa, klient oddaje tylko tę samą kwotę.

Kolejne pożyczki podlegają stałemu oprocentowaniu (10%) oraz prowizji zależnej od kwoty i okresu spłaty.

Przykładowe koszty pożyczki:

  • 2000 zł na 14 dni – 507,67 złotych
  • 2000 zł na 30 dni – 565,44 złotych
  • 3000 zł na 30 dni – 834,02 złote
  • 4000 zł na 30 dni – 1145,01 złotych
  • 5000 zł na 30 dni – 1413,06 złotych

Czy możliwa jest spłata przedterminowa w Polożyczka?

Oczywiście. Klient może spłacić pożyczkę w dowolnym dogodnym dla siebie terminie przed ostatecznym terminem spłaty. W takim przypadku przysługuje mu zwrot części kosztów za niewykorzystany okres kredytowania.

Czy mogę przedłużyć termin spłaty w POLOżyczka?

Tak, jedynym warunkiem jest złożenie wniosku o przedłużenie przed ostatecznym terminem spłaty. W zależności od kwoty pożyczki, możliwe jest przedłużenie spłaty o 7, 14 lub 30 dni, jednak wiąże się to z większymi kosztami.

Co w przypadku niespłacenia pożyczki w Polożyczka?

W takim przypadku POLOżyczka powiadomi klienta o tym fakcie (listownie, telefonicznie lub e-mailem) i zacznie naliczać odsetki w wysokości 14%. Jeśli to nie przyniesie skutku, firma może przekazać sprawę do firmy windykacyjnej lub sądu i wszcząć postępowanie komornicze. Może także dokonać odpowiedniego wpisu w rejestrach gospodarczych.

W przypadku tymczasowych trudności finansowych, klient może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub Działem Windykacji w celu ustalenia ugodowego harmonogramu spłat. Należy jednak pamiętać, że nadal będą naliczane karne odsetki.

Sprawdź inne firmy pożyczkowe:

Podobne wpisy