NetCredit

Dokładna nazwa firmy: Net Credit Sp. z o.o.
Siedziba firmy: ul. Żytnia 15 lok. 21B, Warszawa
E-mail: [email protected]
WWW: www.netcredit.pl
Telefon kontaktowy: 22 100 60 10
Godziny pracy: Pn. – Pt. 08:00 – 21:00,
Sb. 08:00 – 20:00
NIP: 527-26-70-266
REGON: 145874815
KRS: 0000401570

NetCredit to łotewski pożyczkodawca, który zadebiutował na polskim rynku już w 2011 roku, a obecnie działa głównie na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, choć ma również placówki w krajach takich jak Rosja i Gruzja. Reklamuje się jako „Twój drugi portfel” i może poszczycić się ponad 2 milionami lojalnych klientów z 6 krajów. Zyskuje zaufanie klientów poprzez minimalizację formalności, przejrzystość usług i częste promocje dla stałych klientów. Jako pożyczkodawca cieszy się również przynależnością do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych.

Jakie są warunki pożyczek w NetCredit?

Maksymalna kwota pożyczki w NetCredit wynosi 5000 złotych, jednak ta oferta jest dostępna tylko dla klientów, którzy już wcześniej korzystali z usług firmy. Osoby, które po raz pierwszy zaciągają pożyczkę, mogą pożyczyć maksymalnie 3000 złotych, przy czym ta pożyczka jest wolna od opłat prowizyjnych i odsetek – klient płaci tylko tyle, ile pożyczył.

Okres spłaty zarówno dla pierwszej, jak i kolejnych pożyczek wynosi od 14 do 30 dni.

Przed zaciągnięciem pożyczki warto skorzystać z kalkulatora dostępnego na stronie netcredit.pl, który pokaże dokładne całkowite koszty spłaty pożyczki, w tym przypadku ewentualnego przedłużenia terminu spłaty. Należy pamiętać, że klient może mieć aktywną tylko jedną pożyczkę, a kolejną może ubiegać się dopiero po spłacie poprzedniej.

Aby zawrzeć umowę pożyczki w NetCredit, należy spełnić następujące warunki, które muszą być spełnione przez cały okres trwania umowy:

  • Klient musi mieć co najmniej 20 lat, ale nie więcej niż 70.
  • Klient nie może posiadać ograniczonych zdolności prawnych (osoby częściowo ubezwłasnowolnione np. z powodu choroby nie mogą zaciągać pożyczki).
  • Należy być obywatelem Polskim i mieć stały adres zamieszkania na terenie kraju.
  • Konieczne jest posiadanie własnego, indywidualnego (nie można być współwłaścicielem) rachunku bankowego w polskim banku.
  • Klient musi posiadać telefon komórkowy z polskim numerem.
  • Nie można figurować w jakimkolwiek rejestrze dłużników.
  • Klient musi być zatrudniony lub posiadać inne, stałe źródło dochodów (np. emerytura, zasiłek macierzyński, jeśli dochód jest odpowiednio wysoki). UWAGA! Osoby otrzymujące dochody za granicą, ale wpływające na polskie konto bankowe, również mogą ubiegać się o pożyczkę!

Czy NetCredit sprawdza BIK, BIG, KRD i ERIF?

Tak. Dla NetCredit wiarygodność kredytowa i finansowa klientów jest bardzo istotna, dlatego figurowanie w wymienionych rejestrach może stanowić przeszkodę w uzyskaniu pożyczki.

Jakie dokumenty są potrzebne?

Aktualnie, NetCredit wymaga tylko ważnego dowodu osobistego, wydanego przez polski organ państwowy i zawierającego polski numer PESEL.

Należy jednak pamiętać, że we wniosku pożyczkowym konieczne będzie podanie źródła dochodów i ich wysokości. Przedstawienie odpowiednich dokumentów nie jest wymagane, ale te informacje z pewnością będą weryfikowane. W przypadku podania nieprawdziwych informacji (np. zawyżenie dochodów), klient może ponieść konsekwencje karno-prawne.

Jak przebiega proces ubiegania się o pożyczkę w NetCredit?

Aby zaciągnąć pożyczkę w NetCredit, należy pamiętać o podstawowych krokach:

POŻYCZKA PIERWSZA:

  • REJESTRACJA. Pożyczkę można złożyć na oficjalnej stronie internetowej netcredit.pl. Tam znajduje się kalkulator pożyczkowy, który pozwala ustawić pożądaną kwotę i termin spłaty. System natychmiast pokaże również kwotę odsetek, prowizji i całkowity koszt pożyczki. Następnie wystarczy kliknąć przycisk „weź pożyczkę” i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Wymagane dane to dane osobowe, informacje o zatrudnieniu, wysokości dochodów i miesięcznych zobowiązań.
  • POTWIERDZENIE REJESTRACJI. Potwierdzenie odbywa się poprzez dokonanie przelewu weryfikacyjnego na konto netcredit.pl podczas rejestracji za pomocą serwisu Blue Media S.A. lub tradycyjnie na podany numer rachunku, który zostanie wysłany e-mailem.
  • DECYZJA I WYPŁATA PIENIĘDZY. Decyzja o przyznaniu pożyczki zostanie podjęta w tym samym dniu roboczym, a pieniądze zostaną dostarczone na konto najszybciej w ciągu 15 minut, a najpóźniej następnego dnia roboczego.

POŻYCZKA KOLEJNA może być zaciągnięta w następujący sposób:

Internetowo, na swoim profilu użytkownika, w zakładce „Złóż wniosek”
Telefonicznie pod numerem +48 22 100 60 10

SMS-em pod numer 799599475 o treści NETCREDIT, kwota pożyczki

Czy mogę zaciągnąć pożyczkę bez gwaranta w NetCredit?

Tak, NetCredit nie wymaga poręczenia. Co więcej, firma nie oferuje obecnie żadnych innych pożyczek z poręczycielem.

Czy muszę wykonać przelew weryfikacyjny w NetCredit?

Niestety tak. NetCredit wymaga, aby upewnić się, że pożyczkobiorca jest rzeczywiście osobą, za którą podaje się we wniosku. Po pozytywnej weryfikacji, opłata w wysokości 1 złotego jest zwracana na to samo konto bankowe.

Jak szybko otrzymam pieniądze w NetCredit?

Można ubiegać się o pożyczkę w dowolnym momencie, również w godzinach nocnych i świątecznych. Jednak decyzja o przyznaniu pożyczki następuje dopiero w najbliższym dniu roboczym, a pieniądze zostają przekazane na konto bankowe zgodnie z harmonogramem przelewów bankowych.

Jakie są koszty pożyczki w NetCredit?

Całkowity koszt pożyczki składa się z prowizji oraz odsetek w wysokości dwukrotności odsetek ustawowych + 5,5 punktów procentowych, a także prowizji za ewentualne przedłużenie okresu spłaty. NetCredit nie pobiera opłat za obsługę pożyczki.

RRSO w NetCredit wynosi 674,4%. Przykładowy koszt pożyczki w wysokości 5000 złotych na okres 30 dni wynosi 5849,17 złotych, z czego 875 złotych to prowizja firmy. Pierwsze przedłużenie terminu spłaty wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 1512,68 złotych.

Pierwsza pożyczka, jak zapewnia NetCredit, jest bezpłatna.

Czy możliwa jest spłata przedterminowa w NetCredit?

Oczywiście. Jest to jedno z podstawowych praw klienta. Częściowa lub całkowita spłata pożyczki przed terminem nie wymaga od pożyczkobiorcy żadnych dodatkowych oświadczeń i procedur. W tym przypadku, koszty pożyczki ulegają zmniejszeniu w stosunku do liczby dni dzielących spłatę pożyczki od terminu końcowego.

Czy mogę przedłużyć termin spłaty w NetCredit?

Tak, nawet dwukrotnie. Przedłużenie terminu spłaty może być dokonane bezpośrednio na swoim profilu na netcredit.pl. Okres przedłużenia wynosi 30 dni, ale trzeba zapłacić odsetki za ten okres z góry.
Dodatkowa prowizja za przedłużenie jest naliczana proporcjonalnie do kwoty pożyczki i okresu spłaty. Sumę można zobaczyć na indywidualnym profilu na netcredit.pl oraz w kalkulatorze pożyczkowym przy składaniu wniosku.
NetCredit oferuje również pomoc w przypadku nieprzewidzianych problemów finansowych uniemożliwiających terminową spłatę. W takim przypadku zaleca się kontakt telefoniczny pod numerem 22 257 86 18 i szczegółowe wyjaśnienie sytuacji. NetCredit może wtedy ustalić indywidualny system spłaty.

Co, jeśli nie spłacę pożyczki w NetCredit?

Tak jak wiele innych instytucji pożyczkowych, NetCredit rozpoczyna procedurę windykacyjną od wysyłania monitów drogą e-mailową, telefoniczną, listową lub sms-ową.
W przypadku braku odpowiedzi i spłaty, dług zostanie powiększony o odsetki za opóźnienie i przekazany do firmy windykacyjnej lub sądu. Ponadto, NetCredit dokona odpowiedniego wpisu do bazy BIK.

Sprawdź inne firmy pożyczkowe:

Podobne wpisy