POLOżyczka

opinie, kontakt, informacje

chwilówka od ręki
POLOżyczka logo
5 (100%) 1 ocen
Chwilówka od ręki!
Dokładna nazwa firmy: SOLVEN Finance Sp. z o.o.
Siedziba firmy: Al. Wojska Polskiego 62, Szczecin
E-mail: biuro@solven.pl
WWW: www.polozyczka.pl
Telefon kontaktowy: 222 302 302
Godziny pracy: Pon. - Pt.: 8.00 - 18.00
Sob.: 9.00 - 14.00

NIP: 8522619866
REGON: 364187350
KRS: 0000610849

POLOżyczka to polska firma z siedzibą w Szczecinie należąca do SOLVEN Finance, składającej się w 100% z polskiego kapitału. Specjalizuje się głównie w udzielaniu pożyczek krótkoterminowych, tzw. chwilówek. Na razie nie może jeszcze konkurować z większymi firmami pożyczkowymi, jednak już zdobywa wiernych klientów dzięki szybkości działania i przejrzystych, bardzo prostych zasadach.

Jak wygląda pożyczka w POLOżyczka?

POLOżyczka ma aktualnie dwie podstawowe oferty skierowane do różnych grup klientów:

PIERWSZA POŻYCZKA ZA DARMO. Nowi klienci mogą pożyczyć od 300 do 1000 złotych bez oprocentowania i prowizji. Pożyczka udzielana jest na okres od 1 do 30 dni.

KOLEJNA POŻYCZKA. Klienci, którzy już korzystali z usług POLOżyczki mogą pożyczyć nawet do 5000 złotych na okres od 1 do 30 dni. O kolejną pożyczkę można wnioskować dopiero po zakończeniu spłaty poprzedniej.

Pożyczkę może dostać osoba, która:

  • ma pełną zdolność do czynności prawnych (nie mogą być one ograniczone np. z powodu częściowego ubezwłasnowolnienia)
  • jest osobą fizyczną (nie udziela się pożyczek na działalność gospodarczą lub zawodową)
  • jest obywatelem polskim i na stałe mieszka w Polsce
  • legitymuje się ważnym dowodem osobistym
  • ma co najmniej 18 lat, ale nie więcej niż 76
  • założy profil na stronie polozyczka.pl
  • posiada zdolność kredytową
  • nie ma żadnych zaległości finansowych w POLOżyczka
  • ma aktywny numer telefonu i adres e-mail

Czy POLOżyczka sprawdza BIK, KRD, BIG i ERIF?

Tak. POLOżyczka informuje o tym klientów każdorazowo podczas składania wniosku.

Jakie dokumenty są potrzebne?

Wystarczy sam dowód osobisty, którego numer trzeba podać we wniosku. Nie są wymagane dokumenty potwierdzające zatrudnienie i nie trzeba ich przesyłać na żadnym etapie, ale takie informacje trzeba podać we wniosku. Niestety, za podanie nieprawdziwych informacji, klient może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej.

Jak wygląda proces ubiegania się o pożyczkę w POLOżyczka?

Klient może otrzymać pożyczkę na koncie po wykonaniu następujących kroków:

  • REJESTRACJA. Suwak znajdujący się na stronie główniej polozyczka.pl pozwoli ustalić kwotę i termin spłaty, a także pokaże koszty wybranej pożyczki. Następnie należy kliknąć przycisk „weź pożyczkę” i wypełnić formularz rejestracyjny.
  • WNIOSEK I WERYFIKACJA. Klient otrzyma SMS – em specjalny kod, który potem trzeba będzie podać we wniosku. Ten wymaga podania takich danych jak: numer dowodu, adres, źródło dochodu, NIP pracodawcy, itp.). Następnie, jeszcze w procesie składania wniosku, POLOżyczka przekierowuje klienta do zewnętrznej aplikacji, na której trzeba podać swoje dane bankowe – login i hasło. Po chwili powinien pojawić się wypełniony wniosek, który na sam koniec należy zatwierdzić.
  • DECYZJA. Weryfikacja wniosku potrwa około kilkunastu minut, po czym klient zostanie poinformowany o decyzji POLOżyczki poprzez SMS lub e-mail.
  • WYPŁATA PIENIĘDZY. Wypłata przekazywana jest na konto bankowe, które zostało użyte do weryfikacji w aplikacji – nie trzeba wpisywać numeru konta we wniosku.
    • Klienci, którzy już wcześniej dostali pożyczkę, mogą zaciągnąć kolejną poprzez swój profil na stronie polozyczka.pl

      Czy mogę zaciągnąć pożyczkę bez gwaranta?

      Tak, POLOżyczka nie wymaga poręczenia. Co więcej, firma ta nie oferuje obecnie żadnych innych pożyczek dla osób z poręczycielem.

      Czy muszę zrobić przelew weryfikacyjny?

      Nie. POLOżyczka korzysta z zewnętrznej, bezpiecznej aplikacji, która po wpisaniu tam danych bankowych sama pobiera informacje o koncie – ale tylko o numerze konta i danych właściciela, nigdy nie zapamiętuje hasła i loginu! Ważne, by logować się tam za pomocą osobistego i indywidualnego konta.

      Jak szybko otrzymam pieniądze?

      Procedura weryfikacyjna trwa kilkanaście minut, o ile wniosek nie był złożony w dniu wolnym od pracy. W takim wypadku, decyzja zostanie podjęta następnego dnia roboczego.

      POLOżyczka korzysta z usługi expresowych przelewów, dlatego pieniądze powinny znaleźć się na koncie w ciągu kilkunastu minut. Jeśli jednak bank klienta nie obsługuje takich przelewów, pieniądze wpłyną zgodnie z harmonogramem sesji bankowych, nie później niż następnego dnia roboczego.

      Czy mogę odstąpić od umowy?

      Tak. Każdy klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia bez podania przyczyny.

      Jakie są koszty pożyczki?

      Pierwsza pożyczka do 1000 złotych jest darmowa i klient oddaje tylko taką kwotę.

      Kolejne pożyczki podlegają stałemu oprocentowaniu (10%) oraz prowizji zależnej od kwoty i okresu spłaty.

      Reprezentatywny koszt pożyczki:

      • 2000 zł/14 dni – 507,67 złotych
      • 2000 zł/30 dni – 565,44 złotych
      • 3000 zł/30 dni – 834,02 złote
      • 4000 zł/30 dni – 1145,01 złotych
      • 5000 zł/30 dni – 1413,06 złotych

      Czy możliwa jest spłata przedterminowa?

      Oczywiście. Klient może spłacić pożyczkę w każdym dogodnym dla siebie terminie przed ostatecznym okresem spłaty. W takim wypadku należeć mu się będzie część kosztów za niewykorzystany okres kredytowania.

      Czy mogę przedłużyć termin spłaty w POLOżyczka?

      Tak, jedynym warunkiem jest to, by wnioskować o przedłużenie przed ostatecznym terminem spłaty. W zależności od kwoty pożyczki, istnieje możliwość przedłużenia spłaty o 7, 14 lub 30 dni. Będzie się to jednak wiązało w większymi kosztami.

      Co, jeśli nie spłacę pożyczki?

      POLOżyczka zawiadomi wtedy klienta o tym fakcie (listownie, telefonicznie lub e-mailem) i zacznie naliczać odsetki w wysokości 14%. Jeśli nie przyniesie to skutku, POLOżyczka może oddać sprawę do firmy windykacyjnej lub sądu i postępowania komorniczego. Może także dokonać odpowiedniego wpisu w rejestrach gospodarczych.

      Jeśli jednak mamy chwilowe trudności z płatnościami, można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub Działem Windykacji i ugodowo ustalić harmonogram spłat. Nie oznacza to jednak tego, że karne odsetki nie będą naliczane.