Miloan

opinie, kontakt, informacje

chwilówka od ręki
Miloan logo
5 (100%) 1 ocen
Chwilówka od ręki!
Dokładna nazwa firmy: MILOAN POLSKA SP. Z O.O.
Siedziba firmy: ul. Domaniewska 39, Warszawa
E-mail: kontakt@miloan.pl
WWW: www.miloan.pl
Telefon kontaktowy: +48 533 100 533
Godziny pracy: 7:00 - 20:00
NIP: 5223060869
REGON: 364236137
KRS: 0000613477

Miloan to polska firma pożyczkowa z siedzibą w Warszawie. Specjalizuje się w udzielaniu szybkich pożyczek gotówkowych przez Internet. Pożyczki zaciągnięte w Miloan odbywają się bez poręczenia i dostępne są w ciągu kilkunastu minut od momentu złożenia wniosku. Miloan reklamuje się absolutną przejrzystością zasad oraz całkowitą dostępnością dla klienta – poprzez specjalną platformę komunikacyjną dostępną online przez 24 godziny na dobę.

Jak wyglądają pożyczki w Miloan?

Tak, jak większość firm pożyczkowych, Miloan oferuje atrakcyjne promocje dla pierwszych klientów. Dlatego oferta pożyczkowa dzieli się na dwie części:

  • PIERWSZA POŻYCZKA ZA 0 ZŁOTYCH. Dotyczy tylko osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z usług Miloan. W takim przypadku klient może pożyczyć od 300 do 1500 złotych przy okresie spłaty od 1 do 30 dni. Jeśli pożyczka zostanie spłacona w terminie, klient oddaje tylko tyle, ile pożyczył.
  • POŻYCZKA DLA STAŁYCH KLIENTÓW. Klient powracający do Miloan może liczyć nawet na 4 tysiące złotych, ale dopiero przy piątej pożyczce. Przy wcześniejszych pożyczkach może liczyć na następujące maksymalne kwoty: 2000 złotych za drugim razem, 2500 złotych za trzecim razem, 3000 złotych za czwartym razem.

W Miloan mogą pożyczyć osoby, które:

  • ukończyły 22 lata, ale mają nie więcej niż 75 lat
  • posiadają pełną zdolność do czynności prawnych
  • są obywatelami polskimi, mieszkają i pracują na stałe w Polsce
  • legitymują się ważnym dowodem osobistym
  • są właścicielami osobistego rachunku bankowego w jednym z polskich banków
  • mają ważny numer telefonu komórkowego i adres e-mailowy
  • nie są wpisane do bazy dłużników
  • nie mają niespłaconej pożyczki w Miloan

Czy Miloan sprawdza BIK, BIG, KRD i ERIF?

Tak. Miloan weryfikuje informacje o kliencie w każdej w powyższych baz. Znajdowanie się w którymś z rejestrów dłużników uniemożliwia uzyskanie pożyczki.

Jakie dokumenty są potrzebne?

Wystarczy ważny dowód osobisty. Miloan wymaga podania znajdujących się tam informacji: numer i serii dowodu, a także numeru PESEL. We wniosku należy podać także informacje o zatrudnieniu – mimo że nie trzeba dostarczać stosownego zaświadczenia, to te informacje z pewnością będą weryfikowane. Zaś za podanie nieprawdziwych informacji może grozić klientowi odpowiedzialność karna (a na pewno odrzucenie wniosku).

Jak wygląda proces ubiegania się o pożyczkę w Miloan?

Wnioskowanie o pożyczkę w Miloan wygląda podobnie jak w przypadku innych firm pożyczkowych i zawiera się w czterech prostych krokach:

  • USTALENIE KWOTY POŻYCZKI I REJESTRACJA. Można tego dokonać korzystając z kalkulatora pożyczkowego dostępnego na stronie głównej miloan.pl. Kalkulator poda także realny koszt pożyczki. Po ustawieniu pożądanych przez klienta parametrów, wystarczy kliknąć przycisk „złóż wniosek”. Po zarejestrowaniu się w serwisie, należy zalogować się na swoje konto za pomocą kodu SMS wysłanego przez Miloan.
  • WNIOSEK. Wniosek wypełnia się i wysyła online. We wniosku wpisuje się swoje dane osobiste, numer telefonu i numer konta bankowego.
  • WERYFIKACJA. W tym wypadku należy wykonać przelew weryfikacyjny w wysokości 1 grosza na konto bankowe Miloan.
  • DECYZJA I PRZELEW. Po zaksięgowaniu opłaty weryfikacyjnej, Miloan poinformuje swojego klienta mailowo. Jeżeli decyzja jest pozytywna, pieniądze przelewane są na wskazane konto zgodnie z harmonogramem sesji bankowych.

Klienci wnioskujący o drugą i kolejną pożyczkę mogą to zrobić za pomocą swojego profilu na miloan.pl, z pominięciem rejestracji i weryfikacji (o ile klient nie zmienił numeru konta bankowego).

Czy mogę zaciągnąć pożyczkę bez gwaranta?

Tak, Miloan nie wymaga żadnej formy zabezpieczenia dla swoich pożyczek.

Czy muszę zrobić przelew weryfikacyjny?

Tak, ale można to zrobić za pomocą systemu ekspresowych płatności Blue Cash, dostępnego w prywatnym profilu klienta. W ten sposób opłata weryfikacyjna będzie zaksięgowana na koncie Miloan ekspresowo, co znacznie skróci proces przyznawania pożyczki.

Jak szybko otrzymam pieniądze?

O pożyczkę można ubiegać się w każdym możliwym momencie, również w ciągu godzin nocnych i świąt – system pożyczkowy Miloan działa 24 godziny na dobę. Należy jednak liczyć się z tym, że decyzja o przyznaniu pożyczki nastąpi dopiero podczas najbliższego dnia roboczego około godziny 9 rano, a pieniądze dotrą na konto bankowe zgodnie z systemem przelewów bankowych, nie później jednak niż kolejnego dnia roboczego.

Czy mogę odstąpić od umowy?

Tak. Od umowy można odstąpić w ciągu 14 dni od momentu jej zawarcia bez podawania przyczyny. Formularz odstąpienia powinien znaleźć się w załącznikach do umowy pożyczki.

Jakie są koszty pożyczki?

Koszty zależą przede wszystkim od wysokości pożyczki i okresu kredytowania i składają się na nie prowizja i odsetki stałe. Przykładowe koszty pożyczki wyglądają następująco:

  • 2000 zł/ 15 dni – 420 złotych
  • 2000 zł/ 30 dni – 420 złotych
  • 3000 zł/ 30 dni – 630 złotych
  • 4000 zł/ 30 dni – 840 złotych

Czy możliwa jest spłata przedterminowa?

Oczywiście. Wcześniejsza spłata może dotyczyć części lub całości pożyczki. W tym wypadku, koszty pożyczki ulegają zmniejszeniu za liczbę dni dzielącą spłatę pożyczki od końcowego terminu spłaty – odsetki i prowizja za pożyczkę naliczana jest tylko za rzeczywisty okres pożyczki.

Czy mogę przedłużyć termin spłaty w Miloan?

Tak, Miloan dopuszcza taką możliwość, a o przedłużenie spłaty można wnioskować poprzez swoje konto klienta przed upływem terminu spłaty. Spłatę w Miloan można przedłużyć na okres 7, 14 lub 30 dni, jednak wiązać się to będzie z dodatkowymi kosztami:

  • 7 dni: 45-160 złotych
  • 14 dni: 54-200 złotych
  • 30 dni: maksymalnie 280 złotych

Co, jeśli nie spłacę pożyczki?

W przypadku niespłacenia pożyczki w wyznaczonym terminie, Miloan rozpocznie naliczanie odsetek za nieterminową spłatę w wysokości 14% w skali roku oraz poinformuje klienta o powstałych zaległościach drogą SMS-ową, mailową, telefoniczną lub listownie.
Gdy klient nie zareaguje na wezwania i nie ureguluje należności, Miloan ma prawo do skierowania sprawy do firmy windykacyjnej, postępowania sądowego i komorniczego. Klient zostanie również zgłoszony do odpowiedniego rejestru dłużników.